Publicat en Actes

Acta assemblea ordinària 1/10/2016

asse3 asse2

Essent les 17,30 hores, en segona convocatòria comença l’assemblea amb el següent punts de l’ordre del dia:

1.- Aprovació, si escau, de l’acta de l’assemblea anterior.

Es sotmet a votació i s’aprova per unanimitat.

2.- Memòria activitats curs 2015/2016.

A continuació es procedeix a explicar la Memòria del curs anterior i com s’ha dut a terme les diferents activitats organitzades i/o participades per l’APIMA.

En aquest sentit, es dona compte dels viatges d’estudis dels diferents cursos de l’escola i com s’han distribuït els diners, així como aquelles activitats que l’APIMA ha tingut una major participació como són: concurs fotografia rueta, la diada ciclista, on va haver molta participació, vuit xerrades sobre diferents temàtiques de caràcter educatiu i pedagògic, algunes subvencionades per l’Ajuntament.

Aquest any no es varen organitzat jornades esportives.

Per altre banda, s’explica les aportacions que ha fet l’APIMA a l’escola: regals de Nadal pels petits, foguerons i xeremies de Sant Antoni, batucada per la rueta on s’apunta que va ésser molt cara i es proposa cercar una alternativa, aportacions extraescolar teatre.

Finalment, es parlar del campament de la Victòria i com es fa organitzar. Es proposa que el pròxim any es cerqui una formula perquè el campament no consti res a l’APIMA, com per exemple que els nins que no són de l’APIMA paguin un poc més.

3.- Proposta amb el calendari d’activitats pel curs 2016/2017.

En primer lloc, es diu que la proposta que dur la Junta Directiva no es vinculant i que lo millor és consensuar una proposta.

Es manifesta que les aportacions que es fa a les extraescolars no només ha d’anar a teatre i ha d’haver un major repartiment. L’important és que les ajudes i/o aportacions tinguin retorn, como pot ser una mostra de teatre a l’escola.

Respecte a la festa de fi de curs que agrada a tothom, es dur un 20% del pressupost i, en conseqüència, és necessari canviar la forma de financiació. Aina, explica que les taules i cadires es dur la major part del pressupost. Una possibilitat es fer una aportació extraordinària per la festa. Na Roser, explica que es podria fer una llista i donar una cadira per gent apuntada.

També es menciona que la rifa la podrien fer els cursos que organitzen el viatges d’estudis.

A continuació es parla del tema d’incentivar a fer-se soci de l’APIMA. Per part dels assistents es dona les gràcies del canvi de gestió respecte a l’anterior directiva. En tot cas, la prioritat de l’APIMA és ésser una via de comunicació amb l’escola.

Es fa referència a la biblioteca infantil que es va posar en marxa fa dos anys i que funciona més o menys amb alguns voluntaris, s’ha d’intentar incentivar el seu ús amb activitats.

Es tornar a parlar de la festa de fi de curs i la petició de la directora de l’escola perquè el pròxim any actuí un grup infantil. Per unanimitat de l’assemblea es diu que troben més adient que les actuacions siguin de nins de l’escola.

Sobre aquest tema de la festa, es decideix que l’aportació de l’APIMA serà de 400€ i que les cadires es finançaran amb 2€ per persona.

Passant al tema de les xerrades es proposa que siguin gent voluntària i que fos de la comunitat educativa. Es fa un resum de com varen anar les xerrades del curs passat amb una assistència irregular. Es proposa que es facin una proposta de temes per aquest curs, mitjançant la creació de una comissió.

En quant al campament de la Victòria es proposa que els no membres de l’APIMA paguin la diferència i d’aquesta forma no tingui cost per l’APIMA.

Per últim, es parlar de canviar de banc atès les comissions actuals i la impossibilitat de domiciliar les quotes pel cost que significa. Es diu que no tenim acta de constitució original de l’APIMA per fer aquesta gestió de canvi.

4.- Presentació de la proposta de pressupost i 5.- Aprovació del pressupost.

Es dona conta del pressupost per aquest curs sense que es presenti objeccions. Es passa a votació i és aprovat per unanimitat.

6.- Figura del representant d’aula.

La presidenta de l’APIMA, Roser, explica aquesta nova figura que volem implantar i la necessitat de que cada curs tingui un pare o mare que sigui aquesta figura de comunicació entre els partes, APIMA i escola.

7.- Informació sobre les accions de millora del Web de l´escola.

S’explica les reunions que hem tingut amb l’escola sobre aquesta qüestió atès que la pàgina actual té moltes carències. Des de l’escola ens diuen que han creat una comissió per fer una nova pàgina més actual.

També es fa referència a la necessitat que hagi un accés restringit allà on hi ha informació sensible i fotografies dels nins, ja que pot implicar una vulneració de la llei de protecció de dades.

8.- Recollida de propostes i  9.- Precs i preguntes.

– Es manifesta la necessitat d’impulsar el reciclatge de llibres i que l’escola agafi consciència sobre aquesta qüestió.

– La porta al migdia s’obri després de que el timbre hagi sonat deu minuts. Es podria canviar el timbre per música.

– En el cas de germans es podria facilitar recollir-los conjuntament.

– Es demana canviar el mobiliari de determinats cursos, són petits en molt de casos.

– Es felicita el canvi de menjador i el fet que hagi una cuina mixta.

– Sobre la situació dels arbres de l’escola i quines actuacions es duran a terme.

– Arreglar paret exterior del gimnàs.

– Es diu que la pista d’esport principal no està ben feta.

– Comprovar si hi ha desfibril·lador.

El Secretari de l’Apima Col·legi Pius XII

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s